Afvalinzameling

AFVALINZAMELING

DHM is leverancier van het Finse merk NTM, een bedrijf dat al meer dan 50 jaar actief is in de markt van afvalperswagen opbouwen en trailers.

NTM is continu bezig met verbeteringen en aanpassingen aan bestaande producten en is daarnaast zeer actief in het ontwikkelen van nieuwe producten waar vanuit de markt vraag naar is.
Dit heeft er inmiddels toe geleid dat er op het gebied van afvalperswagens een grote range aan uitvoeringen geleverd kunnen worden zoal achterladers, zijlader, frontloaders, meer compartimenten uitvoeringen en opbouwen t.b.v. ledigen van ondergrondse containers.
Ook voor wat betreft het formaat is er heel veel mogelijk, van de 4m3 NTM K-mini op 7,5 tons chassis tot zo’n 36 m3 op een 4-assig voertuig met front loader, de achterladers en zijladers zijn leverbaar van 14 tot 24m3 en ook smalspoor uitvoeringen behoren tot de mogelijkheden.

NTM AFVALPERSWAGENS

Binnenkort meer info

NTM CONTAINERBELADINGEN

Binnenkort meer info

NTM OPBOUWEN

 ZIJLADER

Door de toenemende vraag van de afvalinzamelaars om het aangeboden afval met een zijbelading af te voeren kon DHM niet achterblijven. Derhalve voeren wij sinds 2009 de zijladers van NTM in ons productgamma. NTM is op de Scandinavische markt een grote speler op het gebied van zijbelading. Naast een gefixeerde mono uitvoering is er ook een tweecompartimenten uitvoering mogelijk. Het persmechanisme wordt door een grote simpelheid gekenmerkt. Hart van dit system is een pendule met weinig bewegende delen. Verkrijgbaar in de range 14 tot 24 m³. Momenteel onderzoeken wij de mogelijkheid om tot een afzetbaar systeem te komen voor de zijladers. Vooral de afwerking van de opbouwen staan op hoog niveau. Het gehele bodywork op Sa 2.5 norm gestraald.

KLEINE ACHTERLADER
Tevens brengt DHM de Mini huivuilwagen opbouw van NTM op de Nederlandse markt.
Met een bereikt van 3,2 tot 8 m³ en een breedte van 2 meter zijn deze opbouwen uitermate geschikt voor 7.5 tons chassis. Door hun lage gewicht is het mogelijk om een redelijke laadvermogen te behouden.

TOP